Sunday 4 December 2011

BRUTAL KELAKIAN SEJATI KEHEBATAN MINYAK KELAPA DARA BIO...

TESTIMONI:


                                         
Kotak Baru : 5ml x 6 botol - Kekal POWER    BARU
                                                               HARGA:RM 60

TESTIMONI:
Diawal perkahwinan begitu bahagia sehinggalah 4 tahun, selepas itu rumahtangg saya bersama isteri ke 3 yang berumur 24 tahun mula bergoncang. Ianya disebabkan masalah nafkah batin, maklumlah saya kini 52 tahun manakala isteri 24 tahun. Saya begitu tertekan dan sangat rungsing. Atad nasihat kawan, mereka mencadangkan agar saya mencuba Minyak Power31 & Kopi Kelapa Dara. Wow!!! tidak disangka-sangka, memang mujarab. Kini saya & isteri kembali ceria. Setiap kali bangun pagi wajah isteri tidak lagi masam, kecewa. Alhamdulillah....Syukur kepada Allah s.w.t atas asbab produk Bioasl kasih sayang kami kini bertaut kembali. Rahim (pelakon).

Informasi : Tahukah anda bahawa produk Losyen BRUTAL ini begitu berjasa dalam membantu para suami yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang. Syukur kepada Allah s.w.t yang mengilhamkan kepada kami sehingga terhasilnya formula yang begitu hebat ini. Losyen Brutal  juga adalah salah satu produk yang paling laris jualnnya di internet seluruh dunia sehingga kini "rating" nya tidak pernah turun.

TESTIMONI:
7 Tahun berumahtangga belum pernah menikmati kepusan sehebat ini. Bila suami saya menggunakan Losyen Brutal. Wow...hebat...!

Email dari seorang pensyarah Universiti tempatan. " Biar saya berterus terang untuk kebaikan kita bersama. Tidak perlu kita hipokrit, kerana pada akhirnya merugikan diri sendiri dan mungkin akan menjadi lebih parah sehingga menyebabkan penceraian rumahtangga. Sebagai manusia biasa alangkah bahagianya apabila kita dan pasangan secara bersama mencapai kepuasan yang maksimum. 7 tahun saya sudah berumahtangga dengan suami tercinta dan rumahtangga kami bahagia, cukup zahir & batin. Tetapi apabila saya membelikan suami Losyen Brutal dan beliau menggunakannya. Wow...begitu hebat. Tidak pernah terfikir dan terbayang rupa-rupanya suami mampu memberikan kepuasan yang begitu " EXTREME " yang selama ini kami tidak pernah mencapai ke tahap sejauh itu dan mengetahui akan kewujudannya...tiada kata-kata yang dapat menggambarka akan situasi panah arjuna berkenaan....Oleh itu, kepada semua para suami, jangan ego, anda wajib menyimpan losyen Brutal sebagai " spare" untuk sesekali memberi sesuatu yang " EXTEREME " kepada isteri tersayang. Ramai rakan-rakan sekerja saya juga membelikan untuk suami masing-masing dan mereka mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada saya...wasalam" . Demikian antara email yang Bioasli perolehi.

TESTIMONI:
Pasangan Warga Emas dari Bangi

" Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih  menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.


anda boleh mendapat keterangan lanjut dilaman web saya http//www.bio-asli.com/?id=azmibakar











No comments:

Post a Comment