Sunday 4 December 2011

RESEDUNG BIO ASLI (KELAPA DARA)



UNTUK YANG MENGALAMI RESEDUNG
HARGA 1 UNIT: RM 40
TESTIMONI:
En.Saufi Choa Abdullah," Best betul rasanya bila lepas gunakan Bio-Rest ni. Rasa lapang,pernafasan jadi lancar dan segar. Tak pernah saya rasa macam ni. Saya bekerja dari 8.00pagi hingga 6.00petang dan biasanya bila balik kerja pasti badan rasa tak selesa. Kepala rasa berat dengan beban-beban kerja dan pernafasan jadi tidak teratur kerana keletihan. Tetapi setelah Biosli memperkenalkan produk terbaru ini,saya menjadi orang pertama yang tidak sabar untuk mencubanya dan saya terus sambar satu bila telah di pasarkan. Balik rumah saje,saya ambil semangkuk air panas dan tuala,titiskan beberapa Bio-Rest dan buat macam yang di ajar di manual pengguna yang telah di sertakan sama. Selepas lebih sepuluh minit,saya rasa lain macam. Rasa yang tidak dapat di gambarkan kepada orang lain. Rasa seperti di satu padang lapang yang menyamankan dan tenang. Kepala terasa ringan seperti baru bangun tidur. Tiada lagi stress kerja dan keletihan". 

TESTIMONI

Cik Norahasliza penghidap resdung mengalami pengalaman baru setelah menggunakan Bio-Rest." Lepas dah gunakan Bio-Rest ni,pada muka saya terasa lain sekali. Terasa seperti kotoran/bakteria resdung tu mahu keluar dan terasa pedih sedikit. Lendir-lendir kotor pun keluar sama tapi lepas beberapa minit,perubahan lain pula terasa di mana muka jadi segar dan selesa. Segar sungguh rasanya dan bila tidur jadi sangat lena dan tiada gangguan ketika bernafas,menjadi lancar dan puas. Seronok betullah macam ni. Rugi kalau tak guna".

keterangan lebih lanjut kunjungi laman web sayahttp//www.bio-asli.com/?id=azmibakar


link :www.kelabjutawan.org




No comments:

Post a Comment