Wednesday 16 November 2011

TESTIMONI PENGGUNA KOPI SUPERBEST







TESTIMONI PENGGUNA KOPI SUPERBEST POWER

PN HAJJAH SALMIAH (Segamat ,Johor)-Pelbagai Penyakit
Assalamualaikum.Saya menghadapi penyakit kencing manis (15.4mml),tekanan darah rendah (100/60),masalah buah pinggang,kalestrol tinggi dan sesak nafas.Setiap bulan saya membuat pemeriksaan dan seperti biasa doktor akan memberi ubat dan saya tetap menghadapi masalah yang sama.Saya diperkenalkan oleh seorang rakan produk kopi ini,penyakit saya semakin berkurang dan dapat meringgankan masalah kesihatan saya hadapi.Sebelum ni saya tidak boleh berpuasa tapi kini saya lebih yakin dapat berpuasa selepas minum kopi Superbest.Terimakasih Superbest......

OSMAN NASIR (PERAK)..
Saya bekerja sendiri sebagai penoreh getah.Saya mengalami keletihan yang amat sangat seteleh bekerja hampir sepanjang hari.Saya telah di perkenalkan kepada kopi pracampuran SuperBest Power oleh seorang kawan dan setelah seminggu mencuba.Alhamdulillah saya tidak lagi berasa letih malah saya sentiasa merasa kenyang.Saya dapat bekerja dengan lebih bertenaga.

SHAIFUL(NEGERI SEMBILAN)- KENCING MANIS.
Sebelum ini saya tidak boleh berpuasa kerana kencing manis saya (21.5 mml) dan perlu mengambil bekalan ubat setiap hari.Saya telah mencuba produk ini dengan meminum 2 sachet pagi dan 2 sachet petang dan kencing manis saya turun kepada 4.2 mml.

No comments:

Post a Comment